Το συγκεκριμένο μάθημα στοχεύει στην εισαγωγή και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τον αναδυόμενο γραμματισμό και καλύπτει ζητήματα της εξελικτικής αυτής διαδικασίας, μέσα από την ανάπτυξη των κατάλληλων νοητικών διεργασιών και την αλληλεπίδραση των παιδιών της πρώιμης παιδικής ηλικίας με τα κατάλληλα ερεθίσματα στο κοινωνικο-πολιτισμικό τους πλαίσιο. Σχετίζεται με τη μελέτη της αναπτυξιακής πορείας που ακολουθεί η μάθηση του γραπτού λόγου μέσα από πραγματικές βιωματικές καταστάσεις και σχετικές πρόδρομες εκδηλώσεις που εμφανίζονται στο ηλικιακό φάσμα της πρώιμης παιδικής ηλικίας, με αναφορά στο πλαίσιο των παιδαγωγικών διαστάσεων του αναδυόμενου γραμματισμού. 

This course aims to introduce and familiarize students with emerging literacy and covers issues related to this evolutionary process through the development of appropriate cognitive processes and the interaction of early childhood children with suitable stimuli in their socio-cultural context. It relates to the study of the developmental trajectory of learning written language through real experiential situations and relevant precursor events that appear in the age spectrum of early childhood, with reference to the pedagogical dimensions of emerging literacy.