Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές/τριες εξειδικευμένες γνώσεις σε συγκεκριμένα θέματα που αφορούν τις βασικές έννοιες σχεδιασμού και υλοποίησης παρεμβατικών προγραμμάτων στην πρώιμη παιδική ηλικία μέσα από βιβλιογραφική έρευνα και να τα παρουσιάζουν με τη μορφή επιστημονικής εργασίας για ένα από τα παρακάτω θέματα:
1. Οικογενειακό Μαθησιακό Περιβάλλον
2. Συνεργασία παιδαγωγών και γονέων (Προσχολικού κέντρου & Οικογένειας)
Στηριζόμενο στη Θεωρία της Αλλαγής, το μάθημα παρουσιάζει την ανάγκη σχεδιασμού παρεμβατικών προγραμμάτων και τον ρόλο που παίζουν στην ανάπτυξη και μάθηση των παιδιών.
Με μια σειρά από παραδείγματα οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν στον ερευνητικό σχεδιασμό παρεμβατικών προγραμμάτων παίρνοντας υπόψη τους τις αιτιώδεις σχέσεις μεταξύ παραγόντων, τις υπάρχουσες παραδοχές, το θεωρητικό πλαίσιο, τεκμηριωμένα ερευνητικά δεδομένα και τις ανάγκες των παιδιών.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
- Teacher: Maria Tsitiridou