- Teacher: ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑΖΙΔΗΣ
Το μάθημα έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις έννοιες της διαφορετικότητας και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Θα καλυφθούν τα κύρια μοντέλα θεώρησης της αναπηρίας (ιατρικό, κοινωνικό και πολυπαραγοντικό), θα παρουσιαστούν βασικές αρχές συχνά απαντώμενων ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών/αναπηριών (π.χ. νοητική υστέρηση, αυτισμός, προβλήματα όρασης και ακοής) σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας και θα αναλυθούν θέματα καίριας σημασίας για την εκπαίδευσή τους.
Η αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει με εξετάσεις.
- Teacher: Λίλα Κοσσυβάκη
Το μάθημα έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις έννοιες της διαφορετικότητας και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Θα καλυφθούν τα κύρια μοντέλα θεώρησης της αναπηρίας (ιατρικό, κοινωνικό και πολυπαραγοντικό), θα παρουσιαστούν βασικές αρχές συχνά απαντώμενων ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών/αναπηριών (π.χ. νοητική υστέρηση, αυτισμός, προβλήματα όρασης και ακοής) σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας και θα αναλυθούν θέματα καίριας σημασίας για την εκπαίδευσή τους.
Η αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει με εξετάσεις.
- Teacher: Λίλα Κοσσυβάκη
Οργάνωση Περιβάλλοντος Βρεφικής Ηλικίας ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ εαρινό 2025
- Teacher: ΕΛΕΝΗ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ
Είναι το μάθημα: Αξιοποίηση ψηφιακών μέσων στην παιδαγωγική πράξη
- Teacher: Μιχαήλ Βιτούλης
Το μάθημα αυτό δεν αντιστοιχίζεται στο νέο Π.Σ. 2023. Θα δηλωθοεί μόνο από όσους/ες το οφείλουν.
Σκοπός του μαθήματος:
Σκοπός του μαθήματος είναι η διερεύνηση των κανόνων δεοντολογίας, αλλά και των ευθυνών που διέπουν το ρόλο της/του παιδαγωγού προσχολικής ηλικίας. Επιπλέον, αποσκοπεί στο να προετοιμάσει τις φοιτήτριες/τους φοιτητές προσφέροντάς τους γνώσεις ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν πιθανά προβλήματα στον εργασιακό τους χώρο.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:
αναγνωρίζει τις αρχές δεοντολογίας και τα κριτήρια συμπεριφοράς που διέπουν τον εργασιακό της/του χώρο
διακρίνει τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που συνδέονται με την άσκηση του επαγγέλματός της/του
αναγνωρίζει επαγγελματικές καταστάσεις οι οποίες θέτουν ηθικά διλήμματα
επιδεικνύει ικανότητα κριτικού αναστοχασμού πάνω στις επαγγελματικές και παιδαγωγικές της/τουπρακτικές σε κοινοτικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο
χρησιμοποιεί τις γνώσεις και τις δεξιότητές της/του προκειμένου να επιτύχει τη διαμόρφωση της επαγγελματικής της/του ταυτότητας μέσω αναστοχασμού και προσωπικού διαλόγου
εφαρμόζει τις γνώσεις που απέκτησε σε επαγγελματικές καταστάσεις οι οποίες θέτουν ηθικά διλήμματα και
προλαμβάνει και να επιλύει προβλήματα που ανακύπτουν στον εργασιακό της/του χώρο αναπτύσσοντας ικανότητες και δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με τα παιδιά, τους γονείς, τους συναδέλφους και άλλους επαγγελματίες
- Teacher: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΑΤΟΥ
Αντικείμενο του μαθήματος αποτελεί η επαφή των φοιτητών/τριών με τις συναισθηματικές και κοινωνικές ικανότητες των παιδιών προσχολικής ηλικίας, καθώς η συγκεκριμένη ηλικία αποτελεί σταθμό για τη σταδιακή κατανόηση συναισθημάτων και της ενσυναίσθησης. Σε αυτή την περίοδο αναπτύσσεται η έκφραση και η διαχείριση συναισθημάτων, επιθυμιών και αναγκών με διαδικασίες που να είναι κοινωνικά αποδεκτές.
- Teacher: Αικατερίνη Νεραντζάκη